1. Εισαγωγή στην αξιολόγηση του μαθητή: Εννοιολογικές διασαφήσεις (AXSTU101) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Λογιώτης |
| 2. Η αξιολόγηση του μαθητή και η φιλοσοφία της (AXSTU102) | Ευαγγελία Καλεράντε, Γεώργιος Λογιώτης, Βασιλική Πλιόγκου |
| 3. Το αξιολογικό πλαίσιο (AXSTU103) | Ευαγγελία Καλεράντε, Γεώργιος Λογιώτης, Βασιλική Πλιόγκου |
| 4. Η μεθοδολογία της αξιολόγησης (AXSTU104) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Λογιώτης |
| 5. Παραδοσιακές μορφές ερωτήσεων και σύγχρονα είδη ερωτήσεων για τεστ αξιολόγησης της επίδοσης (AXSTU105) | Ευαγγελία Καλεράντε, Γεώργιος Λογιώτης, Βασιλική Πλιόγκου |
| 6. Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση του μαθητή (AXSTU106) | Ευαγγελία Καλεράντε, Γεώργιος Λογιώτης, Βασιλική Πλιόγκου |
| 7. Ανάλυση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης (AXSTU107) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Λογιώτης |
| Β΄ Κύκλος: 1. Εισαγωγή στην αξιολόγηση του μαθητή: Εννοιολογικές διασαφήσεις (AXSTU101-2) (AXSTU108) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Β΄ Κύκλος: 2. Η αξιολόγηση του μαθητή και η φιλοσοφία της (AXSTU102 -2) (AXSTU109) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Β΄ Κύκλος: 3. Το αξιολογικό πλαίσιο (AXSTU103 -2) (AXSTU110) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Β΄ Κύκλος: 4. Η μεθοδολογία της αξιολόγησης (AXSTU104 -2) (AXSTU111) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Β΄ Κύκλος: 5. Παραδοσιακές μορφές ερωτήσεων και σύγχρονα είδη ερωτήσεων για τεστ αξιολόγησης της επίδοσης (AXSTU105 -2) (AXSTU112) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Β΄ Κύκλος: 6. Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση του μαθητή (AXSTU106 -2) (AXSTU113) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Β΄ Κύκλος: 7. Ανάλυση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης (AXSTU107 -2) (AXSTU114) | Ευαγγελία Καλεράντε, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 1. Εισαγωγή στην αξιολόγηση του μαθητή: Εννοιολογικές διασαφήσεις (AXSTU301) (AXSTU301) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 2. Η αξιολόγηση του μαθητή και η φιλοσοφία της (AXSTU302) (AXSTU302) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 3. Το αξιολογικό πλαίσιο (AXSTU303) (AXSTU303) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 4. Η μεθοδολογία της αξιολόγησης (AXSTU304) (AXSTU304) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 5. Παραδοσιακές μορφές ερωτήσεων και σύγχρονα είδη ερωτήσεων για τεστ αξιολόγησης της επίδοσης (AXSTU305) (AXSTU305) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 6. Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση του μαθητή (AXSTU306) (AXSTU306) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Γ΄ Κύκλος: 7. Ανάλυση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης (AXSTU307) (AXSTU307) | Ευαγγελία Καλεράντε, Βασιλική Πλιόγκου, Γεώργιος Τζάρτζας, Μαρία Λογιώτη |
| Τελικό QUIZ - Β΄ ΚΥΚΛΟΣ (AXSTU217) | Λογιώτη Μαρία |
|