ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING

Γεώργιος Κυριακούλης

Περιγραφή

(Αναλυτική παρουσίαση Προγράμματος Επιμόρφωσης , εδώ )

Κατά την εφαρμογή του προγράμματος κατάρτισης θα διερευνήσουμε τον πλήρη τρόπο λειτουργίας του ψηφιακού marketing στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

Ποια είναι η λειτουργία του ψηφιακού marketing στα πλαίσια του σύγχρονου οικονομικού γίγνεσθαι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .

Πως το ψηφιακό marketing διαφέρει αρκετά από το παραδοσιακό marketing, λόγω της φύσης του ηλεκτρονικού μέσου.

Το ψηφιακό marketing, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα marketing που στόχο έχουν κυρίως τις πωλήσεις, ενισχύει την επικοινωνία με τους πελάτες και ενδυναμώνει την απήχηση του brand, καθώς η παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο αποτελεί, κατά κάποιο τρόπο ιδιόκτητο, κανάλι επικοινωνίας που επιτρέπει στο brand να βρίσκεται αδιάκοπα και σε πραγματικό χρόνο σε επικοινωνία με τους καταναλωτές (δυνάμει πελάτες).

Αλλά και πώς στα πλαίσια του ψηφιακού marketing χρησιμοποιoύνται οι διαδικτυακές δυνατότητες ως εργαλεία για στοχευμένη προσέλκυση και διεύρυνση βάσης

Περισσότερα  

Ενότητες

Σκοπός της ενότητας είναι να γίνει κατανοητή η έννοια του ψηφιακού marketing, τα σύγχρονα εργαλεία Marketing και οι μέθοδοι προσέλκυσης του καταναλωτικού κοινού.

Σελ. 1 - 12 ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING

 

Στόχος της ενότητας αυτής είναι να γίνουν κατανοητά τα είδη του ψηφιακού Marketing και συγκεκριμένα το Marketing μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, μέσω Δικτύου Συνεργατών, το affiliate marketing, το Μεταδοτικό marketing, το Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης και να διακριθούν τα σύγχρονα εργαλεία για την εφαρμογή του online marketing.

Σελ. 13 - 24 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Εδώ γίνεται εννοιολογική προσέγγιση και αναλύεται ο σκοπός της επικοινωνίας και του Marketing

Σελ. 25 - 35 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Παρατίθεται ο ορισμός και η λειτουργία της επικοινωνιακής διαδικασίας, της πληροφορίας, της αίσθησης και της αντίληψης της πληροφορίας. Δίνεται η έννοια, μορφή, φύση, ο τρόπος εκδήλωσης και οι βασικές μορφές των πληροφοριών. Εξηγείται η διαφορά μονοσημίας και πολυσημίας.

Σελ. 1 - 8 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Αναλύεται η εξελικτική πορεία του marketing αλλά και η επιρροή της εξέλιξης της επικοινωνίας στο marketing και στη διαμόρφωση των δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης.

Σελ. 9 - 16 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Δίνονται οι έννοιες της επιχειρησιακής επικοινωνίας, διακρίνονται τα μέσα μετάδοσης των μηνυμάτων. Επεξηγούνται οι όροι παραμόρφωση του μηνύματος μια παθολογία της επικοινωνίας.

Σελ. 17 - 24 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Κατανόηση της διάκρισης της επικοινωνίας στα είδη της, η "προς τα κάτω" επικοινωνία, η "προς τα πάνω" επικοινωνία, η οριζόντια ή πλάγια επικοινωνία, η αμφίπλευρη επικοινωνία, η πολύπλευρη επικοινωνία. Διακρίνεται η επικοινωνίας στα είδη της σε λεκτική, γραπτή επικοινωνία, η έντυπη επικοινωνία, προφορική επικοινωνία. Γίνεται κατανοητή η έννοια της μη-λεκτικής επικοινωνίας ως γλώσσας του σώματος.

Σελ. 25 - 32 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Πώς είναι εφικτή η προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαραχτήρα. Οι αρχές ελέγχου και προστασίας των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.

Σελ. 33 - 40 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Δημόσιο και ιδιωτικό δίκτυο επικοινωνιών, απόρρητο, νομοθετικές ρυθμίσεις και ασφάλεια.

Σελ. 41 - 48 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Παρουσίαση του ρόλου του marketing στην επίλυση των προβλημάτων της επιχείρησης, κατανόηση του όρου management και της διοίκησης ολικής ποιότητας.

Σελ. 49 - 56 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Κατανόηση της εξελικτικής πορείας της διοίκησης ανθρώπινων πόρων, της στρατηγικής διοίκησης των επιχειρήσεων και των ανθρώπινων πόρων και της σημασίας του ανθρώπινου παράγοντα. Γίνονται κατανοητές οι λειτουργίες της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και εξετάζονται θέματα λειτουργίας της διοίκησης ανθρώπινων πόρων που αφορούν την αξιολόγηση των εργαζομένων, της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού και της παροχής κινήτρων από την πλευρά των επιχειρήσεων..

Σελ. 57 - 62 ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING

Στόχος είναι η παρουσίαση των βασικών αρχών της διοίκησης λειτουργιών και οι διαφορές μεταξύ επιχειρήσεων παραγωγής προϊόντων και παροχής υπηρεσιών.

Σελ. 63 - 70 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Διακρίνονται τα είδη των επιχειρηματικών αποφάσεων και οι εναλλακτικές στρατηγικές παραγωγής για την απόκτηση του στρατηγικού πλεονεκτήματος. Αναλύεται επίσης ο σχεδιασμός της παραγωγικής δυναμικότητας.

Σελ. 71 - 78 ΨΗΦΙΑKΌ MARKETING 

Παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης στη διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας, δίνονται οι βασικές αρχές και δραστηριότητες και γίνονται κατανοητοί οι τρόποι εξυπηρέτησης πελατών.

Σελ. 79 - 86 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Παρουσίαση των δικτύων διανομής, των ολοκληρωμένων δικτύων διανομής, των χαρακτηριστικών της επιχείρησης, των πελατών, των καναλιών διάθεσης.

Σελ. 87 - 92 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Γίνεται αξιολόγηση των εναλλακτικών καναλιών διάθεσης, των απαιτήσεων του κεφαλαίου και της κάλυψης αγοράς. Αναζητείται το κόστος και ερευνώνται οι στρατηγικές των δικτύων διανομής και το μείγμα μάρκετινγκ αλλά και η φυσική διανομή στο διεθνές μάρκετινγκ.

Σελ. 93 - 104 ΨΗΦΙΑΚΌ MARKETING

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις