Διαβάζω και Κατανοώ την Ελληνική Γλώσσα: Προτάσεις για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης γραπτού λόγου
Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα
Στο πλαίσιο του παρόντος μαθήματος αναδεικνύονται, μέσα από τη διαμόρφωση ενός ανάλογου θεωρητικού πλαισίου, καλές πρακτικές και διδακτικές προτάσεις για την κατανόηση γραπτού λόγου σε μαθητές επιπέδου ελληνομάθειας Α1-Α2. Κύριος στόχος είναι να δομηθεί το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο έτσι ώστε οι επιμορφούμενοι/ες να είναι σε θέση να γνωρίζουν ποιες επιλογές μπορούν να έχουν στο μάθημά τους κατά την ΚΓΛ, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των επιλογών αυτών και την προσδοκώμενη αποτελεσματικότητά τους στην τάξη. Απώτερος στόχος να κάνουν συνειδητά τις επιλογές τους για το μάθημά τους.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:
- να προσεγγίζει κριτικά ζητήματα που άπτονται της διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με εστίαση στην ΚΓΛ
- να προβαίνει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για διαφορετικές ομάδες μαθητών/τριών με ιδιαίτερα κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά με άξονα στοχευμένες θεματικές
- να επεξεργάζεται κριτικά τις υπό διδασκαλία γραμματικοσυντακτικές δομές
- να προβαίνει στον διδακτικό σχεδιασμό παρεμβάσεων που εναρμονίζονται με τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών του/της σε μια πολυπολιτισμική τάξη.
Στο πλαίσιο του παρόντος μαθήματος αναδεικνύονται, μέσα από τη διαμόρφωση ενός ανάλογου θεωρητικού πλαισίου, καλές πρακτικές και διδακτικές προτάσεις για την κατανόηση γραπτού λόγου σε μαθητές επιπέδου ελληνομάθειας Α1-Α2. Κύριος στόχος είναι να δομηθεί το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο έτσι ώστε οι επιμορφούμενοι/ες να είναι σε θέση να γνωρίζουν ποιες επιλογές μπορούν να έχουν στο μάθημά τους κατά την ΚΓΛ, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των επιλογών αυτών και την προσδοκώμενη αποτελεσματικότητά τους στην τάξη. Απώτερος στόχος να κάνουν συνειδητά τις επιλογές τους για το μάθημά τους.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:
- να προσεγγίζει κριτικά ζητήματα που άπτονται της διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με εστίαση στην ΚΓΛ
- να προβαίνει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για διαφορετικές ομάδες μαθητών/τριών με ιδιαίτερα κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά με άξονα στοχευμένες θεματικές
- να επεξεργάζεται κριτικά τις υπό δι
Στο πλαίσιο του παρόντος μαθήματος αναδεικνύονται, μέσα από τη διαμόρφωση ενός ανάλογου θεωρητικού πλαισίου, καλές πρακτικές και διδακτικές προτάσεις για την κατανόηση γραπτού λόγου σε μαθητές επιπέδου ελληνομάθειας Α1-Α2. Κύριος στόχος είναι να δομηθεί το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο έτσι ώστε οι επιμορφούμενοι/ες να είναι σε θέση να γνωρίζουν ποιες επιλογές μπορούν να έχουν στο μάθημά τους κατά την ΚΓΛ, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των επιλογών αυτών και την προσδοκώμενη αποτελεσματικότητά τους στην τάξη. Απώτερος στόχος να κάνουν συνειδητά τις επιλογές τους για το μάθημά τους.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:
- να προσεγγίζει κριτικά ζητήματα που άπτονται της διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με εστίαση στην ΚΓΛ
- να προβαίνει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για διαφορετικές ομάδες μαθητών/τριών με ιδιαίτερα κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά με άξονα στοχευμένες θεματικές
- να επεξεργάζεται κριτικά τις υπό δι
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τρίτη, 01 Μαρτίου 2022
- Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2022
- Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2022
- Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2022