Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ MARKETING
Γεώργιος Κυριακούλης
(Αναλυτική παρουσίαση προγράμματος επιμόρφωσης , εδώ )
Κατά την εφαρμογή του προγράμματος κατάρτισης θα ερευνήσουμε πως η διαφήμιση αποτελεί διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού.
Τον τρόπο με τον οποίο το διαδίκτυο, αποτελεί αναπόφευκτο κομμάτι στον κόσμο, που ουσιαστικά, αποτελεί μέσο επικοινωνίας, μεταφοράς και διάδοσης της πληροφορίας.
Αν και σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο σ' όλους τους τομείς της ανθρώπινης δράσης.
Πως η διαδικτυακή διαφήμιση, λόγω της μοναδικότητας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του μέσου, έδωσε λύσεις σε σημαντικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν και παγιώθηκαν από την εφαρμογή των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης, όπως είναι ο ελάχιστος διαφημιστικός χρόνος και χώρος, το μεγάλο κόστος παραγωγής και μετάδοσης.
Ποιές είναι οι σημαντικότερες μορφές διαφημιστικής επικοινωνίας στο διαδίκτυο.
Αλλά και πώς στα πλαίσια του ψηφιακού marketing χρησιμοποιoύνται οι διαδικτυακές δυνατότητες ως εργαλεία για στοχευμένη προσέλκυση των δυνητικών πελατών.
Λιγότερα(Αναλυτική παρουσίαση προγράμματος επιμόρφωσης , εδώ )
Κατά την εφαρμογή του προγράμματος κατάρτισης θα ερευνήσουμε πως η διαφήμιση αποτελεί διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού.
Τον τρόπο με τον οποίο το διαδίκτυο, αποτελεί αναπόφευκτο κομμάτι στον κόσμο, που ουσιαστικά, αποτελεί μέσο επικοινωνίας, μεταφοράς και διάδοσης της πληροφορίας.
Αν και σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο σ' όλους τους τομείς της ανθρώπινης δράσης.
Πως η διαδικτυακή διαφήμιση, λόγω της μοναδικότητας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του μέσου, έδωσε λύσεις σε σημαντικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν και παγιώθηκαν από την εφαρμογή των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης, όπως είναι ο ελάχιστος διαφημιστικός χρόνος και χώρος, το μεγάλο κόστος παραγωγής και μετάδοσης.
Ποιές είναι οι σημαντικότερες μορφές διαφημιστικής επικοινωνίας στο διαδίκτυο.
Αλλά και πώς στα πλαίσια του ψηφιακού marketing χρησιμοποιoύνται οι διαδικτυακές δυνατότητες ως εργαλεία για στοχευμένη προ
(Αναλυτική παρουσίαση προγράμματος επιμόρφωσης , εδώ )
Κατά την εφαρμογή του προγράμματος κατάρτισης θα ερευνήσουμε πως η διαφήμιση αποτελεί διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού.
Τον τρόπο με τον οποίο το διαδίκτυο, αποτελεί αναπόφευκτο κομμάτι στον κόσμο, που ουσιαστικά, αποτελεί μέσο επικοινωνίας, μεταφοράς και διάδοσης της πληροφορίας.
Αν και σε ποιο βαθμό το διαδίκτυο διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο σ' όλους τους τομείς της ανθρώπινης δράσης.
Πως η διαδικτυακή διαφήμιση, λόγω της μοναδικότητας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του μέσου, έδωσε λύσεις σε σημαντικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν και παγιώθηκαν από την εφαρμογή των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης, όπως είναι ο ελάχιστος διαφημιστικός χρόνος και χώρος, το μεγάλο κόστος παραγωγής και μετάδοσης.
Ποιές είναι οι σημαντικότερες μορφές διαφημιστικής επικοινωνίας στο διαδίκτυο.
Αλλά και πώς στα πλαίσια του ψηφιακού marketing χρησιμοποιoύνται οι διαδικτυακές δυνατότητες ως εργαλεία για στοχευμένη προ
Σκοπός της ενότητας είναι να γίνει κατανοητό πώς η διαφήμιση αλληλοσυνδέεται με το marketing, ποια τα διαφημιστικά μέσα και ποια τα είδη
Σελ. 1 - 12 ΔΙΑΦΉΜΗΣΗ.
Στόχος της ενότητας αυτής είναι να γίνει κατανοητή η συνταγματική προστασία / κατοχύρωση της διαφήμισης αλλά και η μορφοτυπία των διαφημίσεων. Τι είναι η αθέμιτη διαφήμιση η καταχρηστική και η παραπλανητική.
σελ. 13 - 25 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Εδώ γίνεται εννοιολογική προσέγγιση και αναλύεται ο σκοπός της επικοινωνίας
Σελ. 26 - 37 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Παρατίθεται ο ορισμός και η λειτουργία της διαφήμισης και ειδικότερα ο εμπορικός ο οικονομικός και κοινωνικός ρόλος της διαφήμισης
Σελ. 38 - 50 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Αναλύεται η εξελικτική πορεία του marketing αλλά και η επιρροή της εξέλιξης του marketing στη διαφήμιση όπως και οι στόχοι της διεύθυνσης marketing
Σελ. 51 - 62 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Τα διαφημιστικά σλόγκαν, Η φωτογραφία, Διασημότητες στη διαφήμιση, Διαφημιστικές τεχνικές και ο ρόλος τους
Σελ. 63 - 75 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Παράθεση των σημάτων των αυτοκινήτων και η σημασία τους για τη διαφήμιση στην αυτοκινητοβιομηχανία
Σελ. 76 - 89 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Ο ορισμός της διαδικτυακής διαφήμισης η ιστορική εξέλιξη της αλλα και ο σχεδιασμός και η στρατηγική στην προώθηση του διαφημιστικού μηνύματος στο διαδίκτυο. Αποτελεσματικότητα, πλεονεκτήματα μειονεκτήματα.
Σελ. 90 - 102 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
ανάλυση της δυναμικής των χρωμάτων στη διαφήμιση και της επικοινωνιακής σημασία τους
Σελ. 103 - 115 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
παρουσίαση της συνταγματικής κατοχύρωσης και της επιρροής της προστασίας των δεδομένων στην διαφήμιση.
Σελ. 116 - 128 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
σκοπός είναι να γίνουν κάποιες ορολογικές αποσαφηνίσεις και να παρουσιαστούν τα είδη του marketing, πχ Μάρκετινγκ Μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, Μάρκετινγκ Μέσω Μηχανών Αναζήτησης.
Σελ. 129 - 142 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Στόχος είναι η παρουσίαση των βασικών αρχών, ο τρόπος σχεδιασμού προϊόντων, ο σχεδιασμός διαδικασιών αλλά και οι διαδικασίες προμηθειών.
Σελ. 143 - 151 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
σκοπός είναι η μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, τι κάνει τη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς απαραίτητη και ποιοι οι παράγοντες επιρροής της αγοραστικής Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
Σελ. 152 - 164 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Παρουσίαση της ιστορικής εμφάνισης του ανταγωνισμού, της μετάβαση του ανταγωνισμού από τον οικονομικό χώρο στο χώρο του δικαίου, ο ελεύθερος ανταγωνισμός, και η σχέση του αθέμιτου και του ελεύθερου ανταγωνισμού
Σελ. 165 - 177 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
παρουσίαση του πεδίου εφαρμογής των κανόνων της ΕΕ σχετικά με τη διαφήμιση στις επιχειρηματικές σχέσεις, αλλα και ποιές είναι οι συνηθέστερες παραπλανητικές πρακτικές μάρκετινγκ
Σελ. 178 - 187 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Έννοια και αντικείμενο της πνευματικής ιδιοκτησίας, Το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας
Σελ. 188 - 197 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -